Distance sucks!!!


Distance sucks… Distance sucks

 

                        Some get succeed…

                        Some get through it

 

But me?

 

 

Uhm…

 

 

I feel it…

 

 

Like puke from my mouth

Like an ache in my tumm-tumm

Like sh!t from my as*hole

 

 

Then I keep singing

 

 

Distance sucks… Distance sucks… Distance s.u.c.k.s!!!

 

 

~G~

34 thoughts on “Distance sucks!!!

  1. Embeeer, gw aje mo pulkam lebaran ini ga jadi mba gara2 pas nanya2 tiket mahalnya ampun2an. Besides, nyokap habis operasi jadinya batal deh…😦

    Distance samaaa… ngga sama siapa2 sih. Cuma kayanya gw ada prospek utk distance relationship. Tapi mengingat kalo distance sucks, batal deh

    hehehe…

    Mba gw kangen deh, kapan ngopi bareng di Starbucks lagi?

  2. waakzz…serius, wed..🙂 jd tersanjung 2008 dehh….hehehe…miss you 2…

    Gmn dunia perFSan…masih rame kah ?

    Ngopi di Starbuck ? Yiukk…tapi ntar aja abis gajian…hehehe…harga bedak & lipstick mahal banget sekarang, jd mengurangi jatah buat ngopi2 nih…:p hihihi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s